| |
New user
| Du har skor som är okej och sedan har du skor som är " coolt ". nike air max 90 faller in i den senare kategorin . Det är en fantastisk sko och människor över kan hålla med om att det är mycket
Style - Det första som du märker om det här sneaker är det faktum att det är extremt trendiga och snygga . Nike Air Max Skyline finns i en mängd olika färger och de blandas och matchas för att producera en mycket funky sko . Air Max bubbla som kan finnas i den bakre delen av skon , det ger en kant som människor älskar . Det övergripande utseendet på skon är ganska bra och designers gjorde ett utmärkt jobb i denna avdelning .
Komfort - väl bortsett från att ha en mycket snygg nike air max 90 rea , är Nike Skyline också bekväm . Eftersom det är en avslappnad sko , var den avsedd för vardagsbruk . Du kan bära den sneaker bara om överallt och du behöver inte oroa dig för dina fötter att skada dig . The Skyline kan åstadkomma detta med Air Max -dämpningssystem liksom mellansula som tillåter skon att vara bekväm. Du kan inte gå fel när det gäller komfort när det kommer till denna sneaker .
Pris - En annan stor försäljningsargument för dessa skor som gör dem så coolt är det faktum att de är rimligt prissatta . För skor som ser så bra , kan du ofta få dem till låga priser . Detta kan fungera med ännu bättre om du kunde få skorna på särskilda eller rabatter.
Sammantaget nike air max 90 dam SI är en ganska cool sko . Du har skor som är extremt snygg, ger komfort och kan även tas till ett bra pris . Du kan inte gå fel med en sneaker som denna. Jag vet att jag inte gjorde det , och jag är mycket nöjd med mitt köp . | |
|