| |
Member
|
nike free danmark er lavet i alle former og størrelser til forskellige sportsgrene og aktiviteter. De sko mærker virkelige brød og smør er i basketball og løbesko. En af deres nyeste tilbud Nike Air Structure Triax Herresko følger i denne tradition. Skoen model i et af Nikes længste kører brands og skoen har absolut nydt godt af sin lange historie med løbende forbedringer af sin struktur og design. Det tricky ting om at skrive en anmeldelse af en sko er, at den menneskelige krop varierer fra person til person , især fødder. Så hvad kan være en perfekt sko til én person kan være en forfærdelig pasform til en anden person. Ved at skrive denne anmeldelse jeg kiggede på skoene generelle design så kigget på kundernes forskellige reaktioner for at finde , hvad der var generelt godt lide , og hvilke spørgsmål, de måtte have med skoen.
nike roshe run herre Skoen er dybest set designet som en løbesko til lettere løbere. Skoen har en netoverflade der giver mulighed for fri luftgennemstrømning. Skoen har også en temmelig solid fod seng for den eneste og den berømte Nike Air sål til støtte af hælen. Skoen leveres også med en foring, der er let på sokker. For gik det ud sål Nike med en Duralon ud sål i forfoden og BRS1000 i hælen for bedre holdbarhed . Dette gøre for en stærk sko design, der skal opfylde de fleste typer af driftsforhold .
Gennemgang flere folks reaktioner Der var nogle blandede reaktioner vedrørende Nike Triax Herresko . Mange wearers herunder jeg selv fandt skoen lidt stram i starten, men en anstændig pasform, når bæres i en længere periode. Mange wearers fandt skoen for at være let og større for mindre og mindre vægtige løbere. Dens lader til, at lige så mange så skoen mere som et fashion statement , end en nike free run 3 dame sko , de ville bruge til træning eller fysisk træning . Det rejste spørgsmål om sko holdbarhed , som er en bekymring i betragtning af dens $ 89 USD prisskilt. Hvis du bruger så mange penge en sko skal bevise holdbare. Men personligt føler jeg juryen er stadig ude på , at folk kan sætte forskellige niveauer af stress på en sko. Den eneste større bekymring, jeg læste om, var den effekt det har på fødder med forskellige pronations . Nogle kunder klagede over, at skoen ikke gjorde nok for at støtte buen forårsager smerter i knæ og skinnebenssmerter . Personligt jeg en sko med god svangstøtte så det formentlig noget, der skal behandles i senere modeller.
Samlet skoen har en generelt en fast én. Den har sine særheder , men finde en ordentlig størrelse og bliver en regelmæssig kørsel bør tage sig af en masse af de spørgsmål . Skoen er også en stor fashion statement , der er noget alle kan lide i en nike roshe run dame.
welcome to our homepage:http://www.danmark-tilbud.com/ | |
|