|
New user
| toms sko I juni, feminine skjørt, steke strålende, eteriske ting fjellet, ved sjøen sommer vinden blåser tåkete regn fylt gårdsplassen. Det er alltid griner tanke, journeying pakket rundt innpakket i bunnen av mitt hjerte. Denne sommeren, bare ønsker å se havet og møte deg, gå tur, gå å turnere India i deg min drøm Intrigue.
Fordi du og jeg er som den rolige kvinne, så hver tur er å unngå kjas og mas i byen. Favoritt "Roman Holiday" i den setningen: ". Enten reise, eller lese, kropp og sjel, må det være en måte" Så, i denne sesongen av våre egne, og igjen, og møte deg gikk langs hele åndelige natur.
toms sko norge Inn i fjellet, er fjellet blomstrende levende grønt, inn i øyet, vil våre øyne være lyse. Nærmet havet, havet er et show av våre liv, at vakre blomstrende bølger, som den i våre liv litt inn. La jorden falmet glitter, i et landskap av eterisk, gå stille meditasjon, Zen. Og motvillige til å gi slipp på all jordisk åpenbaring er bare en idé.
Fordi bein er litt som en mild kvinne, så forelsket i deg, og jeg alltid trykt i en drøm av Intrigue. Bare i sommer, gå til vår sør. Rainy tur i byen, den cheongsam holder du og jeg har et tveegget papir paraply. Ser akkurat mellom oss, en liten jente i lilla lilla aksje trist, papir paraply skitne nakne vårt hjerte strålende.
Enhver overhead solen skinner, vi håper bare tilfeldig tur i byen hvor Lytt seilbåt hviske i ørene knirker. I en melodiøs stemme, lytte til ferje folks barn igjen og om igjen gjennom årene forteller Jiangnan endring. Unike landskapet Ren Jiangnan tjuefire broer i våre sinn fryse inn for alltid. La kledd i skarpe skygger på månen, hvite vegger og svarte fliser i gleden over vår tro.
Toms Sko Salg Juni regn, kjølig og behagelig. Vind blåser, klar himmel forvandlet ansiktet. Plutselig langsomme bølger plutselig engstelig raindrops, faller fra øredråper inn i min Heart Lake i juni. Plutselig, en vakker sirkel av krusninger, hjerte stille bølgete innsjø, forstyrre et rolig basseng. Mine hender foldet sammen, gir deg endeløse ønsker. At brua under paraplyen har Qingqi år. Fots avstand, du og jeg forlot hverandres plass.
Under himmelen juni åpent til noen tanker opprett sjarmerende petals, lese noen av hjertet, til slutt tolket som vakre klassiske, kule forsiktig med de tynne etter år av livet i Ann varm tynn kaldt. De fleste har møttes en gang i livet, tiden flyr utrolig. Noen ganger, selv stille, hvis du er, jeg vil føle seg vel.
Hjertet har vært forelsket i havet av blått. Lykke er den mest verdsatte ønske, og du går sammen i vår favoritt strand, ser på bølgene treffer kysten igjen og igjen, noe sjøbrisen å blåse håret mitt vilter kaos. Din kameratskap, varme mitt liv. Jeg ber om før Buddha: ikke søker å spre lidenskap, villig, fred være med deg, hånd skumring.
Ray gårds lett regn utenfor vinduet, lyden av regnet faller dråper brutt Nederland. Vestlige hjørnet av den lille bygningen ved regnbue. Ser på nattehimmelen, for å være for lyse månen steg. Fugler flyr veranda Ming, Yu Ying gardin hengende krok. Kjølig vind blåser flate filer. Reclining dobbel pute, sin grunne hårnål fra korset.
Regn juni plutselig engstelig plutselig treg, nær eller langt, langt borte fra himmelen kom. Trinn i et rolig, skritt for regn. Rydd opp støvet av gaten, kjøre bort sommervarmen, en kul regn jade-aktig, rette dip hjerter. Natt gate, en rolig, kjølig bris sendt, is jade. Lett bris siden mine feminine flytende skjørt. Kjærlighet, gå hånd i hånd med deg i dette regnet i natt, så fortsett til du kommer full måneskinn hvitt hår, gikk skumring falt, den elegante gammel med deg.
Noen følelser, ikke er relatert til bordeller, og noen kameratskap, fordi forstå. I juni, når stimulert rose duft. Sammendragsrapport leses som en gnagende hjerte av roseblader, badet i minne banen, fortryllende himmelen juni toms sko norge.
Edited by ollebb 2014-06-27 9:38 AM
| |
|